3. juuni
Soodushinnad
aprillist-novembrini
E-Piim Spordihall
Suvi E-Piim Spordihallis
Ujula suletud alates 29.05
Ujumisoskus
Staadionid
Muud rajatised
Bootstrap Slider
  • Rühmatreeningud



  • RÜHMATREENINGUTES OSALEJA MEELESPEA:

     

    *Rühmatreeningud toimuvad E-Piim Paide Spordihalli aeroobika- ja peegelsaalis.

    *Treeningutesse registreerimine toimub Paide Spordikeskuse kodulehel Rühmatreeningud → Tunniplaan

    *Interneti kaudu saavad ennast rühmatreeningutele registreerida kehtiva isikustatud (ID-kaart või nimeline) korrakaardi või Kuukaart+ omanikud, mis on Paide Spordikeskuse kassasüsteemis seotud kliendi e-posti aadressiga.

    *Esmase parooli saad administraatorilt või vali sisselogimisel „Unustasin parooli“ ja süsteem saadab sulle e-posti aadressile parooli, mille saad hiljem muuta.

    *Treeninguid saad valida vastavalt korrakaardil olevatele kordadele.

    *Treeningute õigeaegsel tühistamisel, vähemalt kolm tundi enne treeningu algust, taastatakse kasutuskord kaardil. Tühistamata treeninguid hiljem asendada ei saa.

    *Registreerumata on võimalik rühmatreeningus osaleda vabade kohtade olemasolul.

    *Treeningute eest saab tasuda vastavalt hinnakirjale sularahas või maksekaardiga E-Piim Spordihalli või Paide ujula kassas.

    *Treeningutes osaleja on teadlik oma tervislikust seisundist ja vastutab oma tervise eest ise. 

    *Treenija valib endale sobiva koormuse ja intensiivsusega treeningud ning treeningutes osalemise sageduse.

    *Alla 18 aastase treenija eest vastutab lapsevanem.

    *Rühmatreeningutes osaleja kasutab heaperemehelikult treeninginventari ja järgib SA Paide Spordikeskuse sisekorraeeskirja.

     

    RÜHMATREENINGUTE JUHENDAJAD:

     

    Mari Reiljan-Torm - BodyPump, BodyBalance, BodyAttack, BodyVive, BodyAeroobika, Stepaeroobika

    Tuuli Jentson - GRIT, BodyPump

    Alyona Tinyakova - Zumba, Jumping Fitness

    Karin Kitt - ringtreening

    Janika Vingel - BodyAttack

     

     

     

    Info: spordihall@paidesport.ee 

  • Treeningute tutvustus



  •  

    Les Mills treeningprogrammid on Uus-Meremaalt pärit üle maailma tuntud kontsepttunnid suurepärase vormi ja hea tuju saavutamiseks! Kõik programmid on välja töötatud oma ala professionaalide poolt, arvestades osalejate erinevate vajaduste ja ootustega. Muusika ja treeningkava vaheldub iga kolme kuu tagant ning kõik Les Mills litsentseeritud treenerid jälgivad sama programmi, lubatud on erinevate kavade miksimine. 

    Olenemata programmi sisust koosneb iga treening 10 loost (osast), kus alustatakse soojendusega ja lõpetatakse venituste-lõdvestusega. Kõik programmid on koostatud selliselt, et ühtaegu saaksid treeningus osaleda ja tundi nautida nii algajad kui ja juba edasijõudnud treenijad.
    Les Mills treeningprogrammid on kasutusel üle 13 000 klubi ligi 70 riigis ja nendes osaleb üle 10 miljoni inimese igal nädalal. Saa Sinagi osa Les Mills maagiast! Vaata lähemalt www.lesmills.com

    BODYPUMP® -  60 minutit kestev lihasvastupidavustreening, mis annab koormust kogu kehale ning on eelkõige mõeldud suurendama jõudu ja vastupidavust.

    Treeningus kasutatakse kangi, lisaraskusi ja step-platvormi. Kangi raskus on võimalik kombineerida ise, et keha saaks koormusega aja jooksul kohanenda.

    Bodypump treening:

    • suureneb lihasjõud ja vastupidavus
    • paraneb üldine füüsiline vorm
    • paraneb toonus
    • kulutad kuni 600 kalorit
    • BodyPump treeningus ei sooritata sammukombinatsioone.

     

    BODYBALANCE® -   ühendab endas rahuliku muusika saatel tehtavaid Yoga, Tai Chi ja Pilatese harjutusi.  Ekslikult arvatakse, et Bodybalance on lihtne tund, kust koormus põhimõtteliselt puudub. Mõni on teadmatusest võrrelnud seda tundi lausa joogamatil tukkumisega. Siiski ära lase tunni rahulikust tempost ennast eksitada, tegemist on päris keerulise lihastreeninguga, kus tegelikult saavad koormust kõik lihasgrupid. Ja üks on kindel- pärast esimest treeningkorda annavad lihased endast kindlasti mitu päeva tunda.

    Miks just Bodybalance?

    • annab lihastele korraliku koormuse
    • parandab rühti
    • leevendab päevapingeid ja stressi ning sisendab sinusse rahu
    • parandab painduvust
    • parandab koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet
    • parandab tasakaalu.

    Kellele sobib?

    BodyBalance sobib tegelikult kõigile east, vanusest ja eelnevast sportlikust kogemusest sõltumata. Üldjuhul on igas tunnis võimalik kasutada ühest harjutusest nii lihtsamat kui ka raskemat varianti, mis teeb asja algajale kindlasti lihtsamaks. Lisaks sellele on Bodybalance mõnus vaheldus ka kasvõi näiteks jõusaalihuntidele, kelle saranane pingutus parandab kindlasti lihaskvaliteeti kui ka aeroobikule, kelle treening vajaks üldjuhul hädasti mitmekesisust.

     

    BODYCOMBAT® - energiast ja jõust tulvil kardiotreening. See dünaamiline programm on inspireeritud võitluskunstidest ja mitmetest spordialadest nagu karate, poks, taekwondo, tai chi ja muay thai. Dünaamilise muusika ja treeneri energeetilise juhendamisega toetatud BODYCOMBAT® viib ellu teie unistused võitluskunstidest väljendusrikka ja vahva ajaviite näol.

    • BodyCombati treening toimub 10 kaasahaarava loo saatel, pakkudes suurepärast treeningelamust ja kiiret tulemust.
    • Parandab südame ja kopsude tööd ning vähendab südamehaiguste riski.
    • Põletab kaloreid, parandab luutihedust, rühti ja koordinatsiooni.

     

    BODYATTACK® - Kui sa tahad põletada üle 760kcal ja seda vähem kui tunni ajaga, sulle meeldib hoogne muusika ja väga lihtsad harjutused. Kui 10km jooks ei ole sinu jaoks võimatuna näiv ülesanne, siis BODYATTACK võidab kindlasti sinu südame.

    Kuid ära muretse, BODYATTACK treeningus teeme ka lihtsamaid variante jooksudele ja hüpetele, seega see treening on KÕIGILE, kellele meeldib trennis higistada.

    Sinu päralt on 12 tempokat lugu ja ära pole unustatud ka lihastreeningut!

    BODYATTACK parandab vastupidavust, vormib keha ja annab sulle parima vormi

     

    BODYVIVE® on kogu keha lihaskonda hõlmav treening. Tund algab lihtsama soojendusega, millele järgneb pulsisageduse suurendamise osa. Treeningu teises pooles treenitakse üla- ja alakehalihaseid ning kõhu- ja seljalihaseid. Treening lõpeb taastavate venitustega. Lihastreeningus kasutatakse kummituubi, mis annab võimaluse teha harjutusi efektiivsemalt. Liikumised on lihtsad, kuid väga tõhusad.

    BODYVIVE® treening:

    • parandab rühti, lihasjõudu ja vastupidavust
    • tõstab füüsilist võimekust
    • annab kehale parema liikuvuse
    • tekitab hea enesetunde

     

    GRIT STRENGTH™ JA GRIT PLYO™ 

    on intensiivsed intervalltreeningud (HIIT). Treeningute kestvus on 30 minutit. GRIT Strength on veidi rohkem rõhuga lihastreeningule, GRIT Plyo on, nagu nimigi ütleb, rõhuga plüomeetrilistele harjutustele. Grit Strength´is sooritatakse harjutusi kangiga, olemuselt väga sarnane BodyPumpile, kuid väiksemaid lihaseid (biitseps, õlad) treenitakse koos suuremate lihasrühmadega. Hea vaheldus BodyPumpile. Treeningus kasutatakse eranditult funktsionaalseid, kogu keha haaravaid harjutusi. 
    Treening sobib väga hästi ka ettevalmistuseks sportlastele, alates harrastajast kuni kesktasemeni. Seda põhjusel, et iga osaleja saab ise valida tempo ja raskused. 
    Kui sul ei ole konkreetseid sportlikke eesmärke, siis tea, et GRIT treeningud mõjuvad väga tugevalt ainevahetusele, tõstes selle kiirust. Tõuseb aeroobne võimekus, suureneb lihaste jõud ja võimsus ilma lihasmassi kasvuta.

     

    * * * * * * * * * *

    STEPAEROOBIKA on treeningtund, kus kasutatakse spetsiaalset step-pinki. Pingi kõrgus ja seega harjutuse koormus on vajaduse järgi reguleeritav.

    Erinevate sammukombinatsioonidega astutakse pingile ja maha, mis võimaldab anda osalejatele väga tugeva füüsilise koormuse. Treenib eriti hästi alakeha lihaseid. Sammukombinatsioonid on erineva raskusastmega, vastavalt sellele, kas tund on mõeldud algajatele või edasijõudnutele. Tund lõpeb venitusharjutustega.

     

    BODYAEROOBIKA on tund, kus põhirõhk on asetatud lihastreeningule. Tunni esimeses pooles tehakse kergemaid liikumisi ning edasi järgneb lihastreening, kus erinevaid jõuharjutusi sooritades treenitakse lihasvastupidavust, tugevdades tasakaalustatult kõiki lihasrühmi. Koormuse suurendamiseks võib kasutada mitmesuguseid abivahendeid (kummituubid, erineva raskusega hantlid, stepipingid, pallid, kangid jne.).

    Lisaraskusi kasutatakse ainult põhiosas, mitte kunagi soojenduse ajal.

    Oluline on, et harjutusi ei tehtaks kiirustades, pigem peaks liigutuste tempo olema rahulik, mis võimaldaks harjutusi sooritada õige tehnikaga, fikseerides asendeid ning pöörates tähelepanu just sellele lihasele, mida parasjagu treenitakse. Tulemused on paremad ka siis, kui lihasrühmade tugevdamiseks kasutatakse erinevaid jõuharjutusi ning muudetakse harjutuste sooritamise rütmi ja ulatust. Tund lõpeb venitusharjutustega, erilist tähelepanu pööratakse nende lihaste venitamisele, mis said tunnis suurema koormuse. Sobiv erineva treenitusega harrastajatele, kuna lisaraskustega on võimalik reguleerida koormust.

     

    ZUMBA on tantsuline fitnessprogramm - suurepärane võimalus saada ennast vormi ladina muusika rütmide saatel. Iga tants on üles ehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele, millele lisatakse erinevatele tantsudele iseloomulikke ning täiendavaid fitnesselemente.  Tunnine treeningprogramm sisaldab peaaegu kõikide tuntud ja vähemtuntuid ladina-ameerika tantsude, lisaks kõhutantsu, hip-hopi, tango jt tantsude elemente ning kogu treening kulgeb 10-15 erineva tantsuloo saatel, kiirete ja aeglasemate rütmide vahelduses.

     

    JUMPING® FITNESS on treening, mida viiakse läbi spetsiaalsetel  Jumping® PROFI batuutidel.  Treening on intensiivne, kuid samas väga lõbus. Jumping® on kombinatsioon aeglastest ja kiiretest hüpetest, traditsioonilistest aeroobikasammude variatsioonidest ja dünaamilistest kiirus- ja jõuspordielementidest. Pidevad gravitatsioonilised muutused ning harjutuste mitmekesisus tingivad selle, et korraga on töös enam kui 400 lihast ning treening tugevdab kogu keha. Tunni lõpuosas tehakse ka jõuharjutusi. Tund lõppeb mõnusa lõdvestuse ja venitustega.